onsdag 7 december 2011

Yay!

Wihoooooo ;))
Nu är det VINTER!!
Och jag e sjukt glad, ofc! ;')
Men......
Det är kallt ;s<33
Idag var det repetition inför Lucia, så det var musik profil, 9:orna, 5:orna, och några killar från 8:an............
Och det var WAY to much ;s
Alla typ tjafsade om solon och grejer, och allt var bara sjukt! ;O
9:orna typ stod upp och skrek! ;S
Och dom ska va våra "förebilder".... ;)
Man bah' yeah, sure... -.-
MenMen.., Om det e så dom vill att vi ska va så ;p
Just nu verkar det som om jag och Klara har solist inslag i en låt tillsammans med två 9:or...... ;D
Menmen, ska bli kul iaf! ;))
Fast.., Klänningarna e as fula ;ss <3
Men, nu när vi prata om Lucia!!!! Så kom jag på en sak!
Snart e det juuuul! ;X<3
Längtar så! ;* <3
Hahah, har nytt haff på G ;)
Hhahahaah, jag skoja bara,,... ;))
Yaaaay, på fredag ska jag åka till stan och träffa Tove, min älskling, och hitta hennes skola..,,
Har bott i Muppsala hela mitt liv men hittar inte till Katarina skolan ;s<3
Felling goodie goodie ^^ <3
Då ska vi ha myspys hemma hos Tovää, och typ..,, äta godis! ;*
Ska bli grymt kul, det var typ.. 100 ÅR SEN JAG TRÄFFA HENNE! :O <3
Fast innan det ska det (såklart -.-) vara ännu mer Lucia repetitioner............, Har tröttnat totalt! ;)
Vi har övat sen typ.., början av november, och nu.., typ.. en vecka innan Lucia, så kommer 9:orna och börjar repitera..... -.-' <3
,,... Men..
Skitsamma.., glömde bort va jag skulle skriva ;s

Hejdå!

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar