fredag 25 november 2011

ahaha, klantigt värre !!

Hej hej!
Lädsen att jag inte bloggat så mycket, men nu ska jag försöka att vara lite nogrannare!!

Hahaha, idag innan jag och Klara skulle till stan så gick vi till våra skåprum för att hämta våra grejer och då sa Klara '' jag måste hämta min innebandyklubba i lärarrummet'' 
och sen börja vi prata om massa annat och glömde helt bort den och gick vidare till bussen.
När vi satt på bussen och hade kommit typ halvvägs till stan kom jag på att Klara hade glömtsin innebandyklubba.
'' Klara vi glömde din innebandyklubba !!''   
'' SHITT ''
'' Vi måste av bussen ''
och ingen av plingorna på bussen funka !
men vi kom av tillsist och fick gå tillbaka till skolan det var typ en mil !
å på vägen dit så mötte vi Nadim, Dahlin och några andra och jag ba
'' om dom frågar så säger vi att vi har flyttat till stenhagen, hahah ''

'' Haha, va som om dom skulle gå på det ''
men dom sa i alla fall inget .
jaja, sen så kom det värsta * tornadon* och vi typ blåste bort med alla löven som attakerade oss.
och samtidigt så ringde jag Frida som var kvar i skolan å väntade på bussen och fråga om hon kunde hämta klubban i lärarrummet, å då var vi nästan framme vid skolan.
Vid stora bollen utanför skolan mötte vi Frida utan klubban för hon hade inte hittat till lärarrummet så vi gick och hämta den och gjorde ett nytt försök att komma in till stan .

Hahahahahah, klantigt !

~ Moooaa ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar