lördag 12 november 2011

Vintermörker

Nu är vintern här, utan snö, men trots det,.. Mycket kyla!! ;))
Just nu e det typ kolsvart ute och klockan e typ 18.00.... -.-'
Jag sitter och lyssnar på jullåtar och har mys med mig själv.<3
Jag gick ut och fota lite.., det var skit kallt så jag fick gå in igen och hämta vantar... :X
Den här veckan har jag hunnit, vara sjuk! Ha matteprov..... Och va med om massa skit..
Jo det var såhär, att på höstlovet blev jag tillsammans med en kille. Och... Jaaa, när lovet tog slut to "förhållandet" slut.. Mogen kille!!
Men trots det tycker jag ändå om honom, och Klara och jag startade en liten hämnd plan..
Jag som, trots att jag ljuger ganska mycket, klarar inte av att hålla stora lögner, och därför var jag tvungen att berätta sanningen för den här killen.
Han blev såklart skit sur, och jaa..., vad ska man säga, jag va också skit sur och pist, så, jag skrev en liten lapp med citatet
"Jag älskade dig"
" du var det bästa som hänt mig"
  "du betydde allt för mig"
"jag älskar dig"
 
Som jag sen gick ut och brände.. Moget beteénde jag vet, men nu ska jag rama in den och sätta upp den på väggen. ;) Brända pappaersbitar e faktiskt fina... :) <3










Du lös upp mörkret i mitt hjärta.
Sen blåste du ut ljuset.
~Amanda~


 

3 kommentarer:

  1. tyker du om honom fortfarande???????

    SvaraRadera
  2. Hahahah, typ.. :/
    hahah, vem frågar? :* <3

    kram
    ~Amanda~

    SvaraRadera
  3. jaha :o
    men ni var ju bara väner?
    //KAWAII_LOVER :3
    kramm!!

    SvaraRadera